A Batman: Arkham City munkálatait felügyelő Sefton Hill a brit Official PlayStation Magazine-nak adott interjúban elárulta, a játék fejlesztésének kezdeti fázisában tervbe volt véve a multiplayer, de szerencsére a Warner Bros. nem erőltette a dolgot.
A Rocksteady munkatársa, Sefton Hill a brit Official PlayStation Magazine-nak adott interjúban elárulta, a Batman: Arkham City fejlesztésének a kezdetén megvizsgálták annak lehetőségét, hogyan lehetne többjátékos módot implementálni a játékba, de a kipróbált ötletek után arra jutottak, ezek nem működnének rendesen, s csak erőforrásokat vonna el a single kampánytól. Éppen ezért Hill nagyon hálás a Warner Bros.-nak, a kiadó ugyanis nem erőltette rájuk a multiplayer módot, így sikerülhetett ismét egy minőségi játékot kiadni a kezükből.
Hill egyébként úgy véli, más játékok esetében is működhetett volna a dolog, mert ha csak az egyjátékos kampányra koncentráltak volna a csapatok, akkor sokkal jobb alkotások születhettek volna. Ehelyett a vásárlók kapnak két felhígult porciót, és végül a multiplayerrel senki se játszik.
Hideo Kojima hivatalosan is bejelentette, hogy mikor jelenik meg a Death Stranding 2.
Ha kedveled a gyors borzongást és a rejtélyekkel teli légkört, ez a játék garantáltan próbára…
Lépj be egy sötét és veszélyes világba, ahol Camelot romokban hever, Arthur király és lovagjai…
A PC-s World of Warships új kísérleti hajókkal, az Operations with Flagships csatatípus visszatérésével és…
A KOEI TECMO és a Team Ninja 1 évvel a PS5 megjelenés után (11 nappal…
Márciusban kiemelt tartalomként érkezik a Maxre az HBO új sport-dokusorozata, a Celtics City, filmek terén…