A Batman: Arkham City munkálatait felügyelő Sefton Hill a brit Official PlayStation Magazine-nak adott interjúban elárulta, a játék fejlesztésének kezdeti fázisában tervbe volt véve a multiplayer, de szerencsére a Warner Bros. nem erőltette a dolgot.
A Rocksteady munkatársa, Sefton Hill a brit Official PlayStation Magazine-nak adott interjúban elárulta, a Batman: Arkham City fejlesztésének a kezdetén megvizsgálták annak lehetőségét, hogyan lehetne többjátékos módot implementálni a játékba, de a kipróbált ötletek után arra jutottak, ezek nem működnének rendesen, s csak erőforrásokat vonna el a single kampánytól. Éppen ezért Hill nagyon hálás a Warner Bros.-nak, a kiadó ugyanis nem erőltette rájuk a multiplayer módot, így sikerülhetett ismét egy minőségi játékot kiadni a kezükből.
Hill egyébként úgy véli, más játékok esetében is működhetett volna a dolog, mert ha csak az egyjátékos kampányra koncentráltak volna a csapatok, akkor sokkal jobb alkotások születhettek volna. Ehelyett a vásárlók kapnak két felhígult porciót, és végül a multiplayerrel senki se játszik.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!