Tegnap tartotta negyedik negyedéves piaci beszámolóját az Activision Blizzard, ahol a kiadó nem okozott meglepetést, amikor megerősítette, idén se maradunk Call of Duty nélkül.
A kiadó tegnapi pénzügyi konferenciáján elárulta, a tavaly novemberben megjelent Modern Warfare 3 az első öt napon közel 775 millió dollárt hozott a konyhára, és több mint húszmillió darabot értékesítettek eddig a játékból. De jól fogynak a korábban megjelent epizódok is: A 2010-es Black Ops-ból tavaly további 10 milliót, az MW2-ből pedig közel 5 milliót adtak el, míg a sorozat korábbi részeiből újabb 5 milliót sikerült elpasszolni, ami azt jelentette, hogy csak 2011-ben 40 millió Call of Duty lemez került fel a rajongók polcaira.
Az ősz folyamán elrajtolt, kezdetben több problémával küzdő Call of Duty: Elite szolgáltatás is erőre kapott, jelenleg ugyanis hétmillióan regisztrált tagot számlál a rendszer, amiből 1,5 millióan rendszeres előfizetők.
Éppen ezért nincs semmi meglepő abban, hogy az Activision tovább feji a sorozatot, és idén ősszel is új résszel állnak elő. Sajnos arról már nincsen információnk, hogy egy esetleges Black Ops 2-ről, vagy a Sledgehammer első játékáról, esetleg az Infinity Ward next-gen CoD epizódjáról van-e szó.
Kint jártunk a megújult PlayIT-en. Felnőtt-gamer beszámoló következik...
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…