Maradjunk még egy kicsit a Silent Hillnél, ugyanis a múlt héten meglehetősen sok érdekességgel szolgáló, cseh Vatra gondozásában készülő Silent Hill: Downpour kapcsán ismét érdekes részleteket árultak el a fejlesztők.
Ezúttal Tomm Hulett, a játék producere adott interjút a Joystiq-nak, amiben elárulta, hogy a Silent Hill régi epizódjaiból ismert kettős nehézségi szint is visszatér majd a Downpourban. Ez azt jelenti, hogy a játékosok maguk állíthatják be, hogy milyen nehézségen szeretnének megküzdeni a fejtörőkkel és a harcokkal, amivel akár a különböző, értékes tárgyakat, kiegészítőket és fegyvereket kínáló mellékküldetések is izgalmasabbá válnak.
A Silent Hill: Downpour egy komolyabb csúszás után végül idén márciusban fog megjelenni, PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra.
Megjelent a nagysikerű játék PC-s verziója, mely a Remastered kiadás tartalmaival felvértezve támadja az érkező…
A főníciai séma egy sötét hangvételű kémthriller, amely egy családi vállalkozás és egy apa-lánya kapcsolat…
A Steel Seed egy indie stúdió kalandja ahogy nagyobb vizekre evez, aminek az eredménye egy…
Kincsek, kalózok, kalandok, kampósok.