Silent Hill: Downpour – Visszatér a kettős nehézségi szint

13 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Maradjunk még egy kicsit a Silent Hillnél, ugyanis a múlt héten meglehetősen sok érdekességgel szolgáló, cseh Vatra gondozásában készülő Silent Hill: Downpour kapcsán ismét érdekes részleteket árultak el a fejlesztők.

Ezúttal Tomm Hulett, a játék producere adott interjút a Joystiq-nak, amiben elárulta, hogy a Silent Hill régi epizódjaiból ismert kettős nehézségi szint is visszatér majd a Downpourban. Ez azt jelenti, hogy a játékosok maguk állíthatják be, hogy milyen nehézségen szeretnének megküzdeni a fejtörőkkel és a harcokkal, amivel akár a különböző, értékes tárgyakat, kiegészítőket és fegyvereket kínáló mellékküldetések is izgalmasabbá válnak.

 

A Silent Hill: Downpour egy komolyabb csúszás után végül idén márciusban fog megjelenni, PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra.

Legfrissebb bejegyzések

Monarchy – Teszt

Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…

2024-11-21

Befutott a Mission Impossible – A végső leszámolás szinkronos előzetese

2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…

2024-11-21

Riven – Játékteszt

Egy régi klasszikus átültetve a modern korba.

2024-11-21

Neva – Teszt

A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…

2024-11-20

Alchemist: The Potion Monger – játékteszt

Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!

2024-11-19

Knights Within – Korai Hozzáférés betekintő

A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…

2024-11-18