Maradjunk még egy kicsit a Silent Hillnél, ugyanis a múlt héten meglehetősen sok érdekességgel szolgáló, cseh Vatra gondozásában készülő Silent Hill: Downpour kapcsán ismét érdekes részleteket árultak el a fejlesztők.
Ezúttal Tomm Hulett, a játék producere adott interjút a Joystiq-nak, amiben elárulta, hogy a Silent Hill régi epizódjaiból ismert kettős nehézségi szint is visszatér majd a Downpourban. Ez azt jelenti, hogy a játékosok maguk állíthatják be, hogy milyen nehézségen szeretnének megküzdeni a fejtörőkkel és a harcokkal, amivel akár a különböző, értékes tárgyakat, kiegészítőket és fegyvereket kínáló mellékküldetések is izgalmasabbá válnak.
A Silent Hill: Downpour egy komolyabb csúszás után végül idén márciusban fog megjelenni, PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…