Befutott a PlayStation Vita egyik érdekes nyitócímének, a Gravity Rush-nak az első tévéreklámja, amit a Sony Budapesten forgatott. Az élőszereplős és játékmenetbeli pillanatokat ötvöző kedvcsináló a játék központi elemére, a gravitációra koncentrál.
Budapesten forgatott, nagyon ötletes, a Gravity Rush játékmenetének központi elemét kihangsúlyozó reklámot kapott a SSCE Studios Japan PlayStation Vita fejlesztése, ami a PSVita nyitócímeként, február 22-én jelenik meg Európában, letölthető formában.
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!
A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…
Az Oxide games műhelyéből érkezett egy 4X játék, ahol a győzelemnek nem feltétele az, hogy…