Hiroyuki Kobayashi, a Resident Evil 6 producere elárulta, az új rész a Capcom eddigi legnagyobb vállalkozása, ugyanis közel hatszáz ember dolgozik rajta.
A múlt héten hivatalosan is bemutatott Resident Evil 6 producere, Hiroyuki Kobayashi és Eiichiro Sasaki direktor egy friss fejlesztői videóüzenetben arról mesélnek, milyen komoly munkát igényel a hatodik rész fejlesztése, amin közel hatszáz ember dolgozik, ebből 150 a Capcom főhadiszállásán. Ezzel az új rész a japán stúdió eddigi legnagyobb vállalkozása lett (eddig 150 fővel a tavasszal debütáló Dragon's Dogma vezetett), de ahogy a videóból kiderül, szükség is volt a nagy létszámra, ugyanis a játék hatalmas világa, valamint annak játékmenete (klasszikus részek rémisztgetős részei, vegytiszta akcióval fűszerezve) komoly erőforrásokat igényelnek.
A Resident Evil 6 november huszadikán fog megjelenni, PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra, de tervbe van véve, hogy a premiert követően PC-re is ellátogat az újabb zombiinvázió.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…