Hiroyuki Kobayashi, a Resident Evil 6 producere elárulta, az új rész a Capcom eddigi legnagyobb vállalkozása, ugyanis közel hatszáz ember dolgozik rajta.
A múlt héten hivatalosan is bemutatott Resident Evil 6 producere, Hiroyuki Kobayashi és Eiichiro Sasaki direktor egy friss fejlesztői videóüzenetben arról mesélnek, milyen komoly munkát igényel a hatodik rész fejlesztése, amin közel hatszáz ember dolgozik, ebből 150 a Capcom főhadiszállásán. Ezzel az új rész a japán stúdió eddigi legnagyobb vállalkozása lett (eddig 150 fővel a tavasszal debütáló Dragon's Dogma vezetett), de ahogy a videóból kiderül, szükség is volt a nagy létszámra, ugyanis a játék hatalmas világa, valamint annak játékmenete (klasszikus részek rémisztgetős részei, vegytiszta akcióval fűszerezve) komoly erőforrásokat igényelnek.
A Resident Evil 6 november huszadikán fog megjelenni, PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra, de tervbe van véve, hogy a premiert követően PC-re is ellátogat az újabb zombiinvázió.
Point and Click kalandjáték időutazással. Csak nehogy megváltoztassuk a jövőt...
A La Quimera egy látványos FPS Shooter ami a Crysis játékok nyomdokaiba szeretne lépni, azonban…
A Chains of Freedom-ot kapjuk, ha az XCOM-ot áthelyezzük Kelet Európába, és az űrlényeket body-horror…
Szabadság és felfedezés, kezünkben a sors és a túlélés.
Te mit tennél meg a munkahelyed megtartásáért?
A Phantom Brave: The Lost Hero a 2004-es Phantom Brave folytatása, és bár a sorozat…