Jay Wilson, a Diablo III vezető dizájnere egy friss blogbejegyzésben elárulta, több ponton is belenyúltak a játékba, de a legnagyobb változást egyértelműen a főattribútumok módosításával hajtották végre.
A legfontosabb változás a játékban a Defense, Attack, Precision tulajdonságok lecserelése, Wilson ugyanis elárulta, hogy visszaállnak az első két részben megismert főattribútumok rendszerére, vagyis a Barbárnál bevált Strenghtre (páncél erejének és sebzésének növelése), a Monknál és a Demon Hunternél a Dexterity-re (dodge és sebzésnövelés), a Wizard és Witch Doctor párosnál az Intellectre (szintén sebzésnövelés, +HP a gömbökből), illetve a Vitality-re, ami extra HP-t takar.
Emellett olyan apró módosítások történtek, mint a játékban található tekercsek szerepének tisztázása, a kovácsmesterség kiterjesztése, de a Town Portal képesség jóvoltából visszatér a városba visszatérés lehetősége, miközben kikerült a Cauldron of Jordan és a Nephalem Cube. Távozik a Mystic, mint "mesterember", a fejlesztők ugyanis úgy gondolták, hasonló képességgekkel bír, mint a Jeweler. Wilson azonban nem tartja kizártnak, hogy egy sebtapasz formájában visszatér majd a mesterség.
Továbbra is bizonytalan a Diablo III megjelenésének időpontja, és ha figyelmesen elolvassuk Wilson bejegyzését, amelyben épp azt részletezi, mi mindent változtattak még meg az elmúlt időszakban, hamar megértjük, miért is nem igyekszik a Blizzard hivatalosan megerősíteni a játék premierjének dátumát.
Az év utolsó hónapjában blockbusterfilmek, örök klasszikusok és családi animációk mellett sok más tartalom is…
A STALKER és Escape from Tarkov nyomdokait követve a ZERO Sievert egy singleplayer játékba helyezi…
Sárkányok és kazamaták várnak rád, vedd hát kezedbe a kardot, íjat és baltát!
A Warner Bros. Discovery jóvoltából megnéztük az első négy Dűne-részt. Spoilermentes beszámoló következik.
Kint jártunk a megújult PlayIT-en. Felnőtt-gamer beszámoló következik...
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…