13 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A Crystal Dynamics producere, Kyle Peschel és művészeti direktora, Brian Horto a csapat legutóbbi podcastjában elárulták, remekül halad a Tomb Raider reboot fejlesztése, így nyugodtan tervezhetik a világpremiert.

Peschel  és Horto a podcastban elárulták, a másfél évvel ezelőtt bejelentett Tomb Raider reboot fejlesztése remekül halad, így már alfa státuszban vannak, ami azt jelenti, hogy a tartalmak többsége már a helyén van, és a játék játszható. A Crystal Dynamics tervezi szerint a következő két hónap még a jelenlegi állapotokról fog szólni, de durván május környékén már béta állapotú lehet a játék. A beszélgetésből az is kiderült, hogy a világ minden pontján egyszerre szeretnék piacra dobni a Tomb Raider rebootot, ami 2012 őszén mutatkozik be, PC-n, PlayStation 3-on és Xbox 360-on.

 

Legfrissebb bejegyzések

Hollowbody – játékteszt

Mit kapunk, ha a szerelmünk a horror zsáner iránt sosem szűnt meg és ezt összekeverjük…

2024-11-11

Slime Rancher 2 – Korai Hozzáférés betekintő

A Slime Rancher folytatása korai hozzáférésébe történt betekintésünk alapján úgy tűnik, messze túl fogja szárnyalni…

2024-11-09

FORWARD: Escape the Fold – Játékteszt

Indie kártya-alapú dungeon crawler.

2024-11-07

Vlad Circus: Descend Into Madness – Játékteszt

Amikor nem nevet már a bohóc sem...

2024-11-06

Ország Játéka 2024: igazi játékbirodalom költözik az Elevenparkba

Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…

2024-11-02

MAX – 2024. novemberi ajánló

Novemberben jönnek a rosszfiúk (Bad Boys-filmek), lesznek Nicholas Cage- és Dustin Hoffman-válogatások, továbbá érkezik az…

2024-11-02