A Crystal Dynamics producere, Kyle Peschel és művészeti direktora, Brian Horto a csapat legutóbbi podcastjában elárulták, remekül halad a Tomb Raider reboot fejlesztése, így nyugodtan tervezhetik a világpremiert.
Peschel és Horto a podcastban elárulták, a másfél évvel ezelőtt bejelentett Tomb Raider reboot fejlesztése remekül halad, így már alfa státuszban vannak, ami azt jelenti, hogy a tartalmak többsége már a helyén van, és a játék játszható. A Crystal Dynamics tervezi szerint a következő két hónap még a jelenlegi állapotokról fog szólni, de durván május környékén már béta állapotú lehet a játék. A beszélgetésből az is kiderült, hogy a világ minden pontján egyszerre szeretnék piacra dobni a Tomb Raider rebootot, ami 2012 őszén mutatkozik be, PC-n, PlayStation 3-on és Xbox 360-on.
Mit kapunk, ha a szerelmünk a horror zsáner iránt sosem szűnt meg és ezt összekeverjük…
A Slime Rancher folytatása korai hozzáférésébe történt betekintésünk alapján úgy tűnik, messze túl fogja szárnyalni…
Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…
Novemberben jönnek a rosszfiúk (Bad Boys-filmek), lesznek Nicholas Cage- és Dustin Hoffman-válogatások, továbbá érkezik az…