Tim Sweeney, az Epic társalapítója a VentureBeatnek adott interjúban elmondta, a tavalyi Spike Video Game Awards-on bemutatott Fortnite sokkal inkább szól majd az alkalmi, mint inkább a hardcore játékosoknak.
Sweeney a kérdezz-felelek során elárulta, a Gears of War után a Fortnite egy egészen más közönséget igyekszik majd elérni, de miközben igyekeznek szélesíteni a megszólaltatott játékosok körét, arra is törekedni fognak, hogy ugyanolyan AAA-s végterméket adjanak ki a kezükből, mint tették azt a GoW három részénél. Az Epic társalapítója azt is elmondta, hogy a Gears of War 3 munkálatai során felszabadult fejlesztőket csapatokba szervezték, akik aztán különböző ötleteiket egybegyúrva, prototípusokat készítettek, s egy ilyen alkalom szülte a Fortnite ötletét is.
Az Epic új játéka a tavalyi Spike Video Game Awards-on mutatkozott be, s amit eddig tudni lehet róla, az az, hogy egy modernizált tower-defense játékkal lesz dolgunk, ahol fontos szerep jut a napszakoknak. Nappal építkezhetünk, erőforrásokat gyűjtögethetünk, éjszaka pedig felhúzott sáncainkat és védállásainkat kell megvédenünk a támadóktól.
Egyelőre se pontos platformlistával, se megjelenési dátummal nem rendelkezik a játék.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!