Tim Sweeney, az Epic társalapítója a VentureBeatnek adott interjúban elmondta, a tavalyi Spike Video Game Awards-on bemutatott Fortnite sokkal inkább szól majd az alkalmi, mint inkább a hardcore játékosoknak.
Sweeney a kérdezz-felelek során elárulta, a Gears of War után a Fortnite egy egészen más közönséget igyekszik majd elérni, de miközben igyekeznek szélesíteni a megszólaltatott játékosok körét, arra is törekedni fognak, hogy ugyanolyan AAA-s végterméket adjanak ki a kezükből, mint tették azt a GoW három részénél. Az Epic társalapítója azt is elmondta, hogy a Gears of War 3 munkálatai során felszabadult fejlesztőket csapatokba szervezték, akik aztán különböző ötleteiket egybegyúrva, prototípusokat készítettek, s egy ilyen alkalom szülte a Fortnite ötletét is.
Az Epic új játéka a tavalyi Spike Video Game Awards-on mutatkozott be, s amit eddig tudni lehet róla, az az, hogy egy modernizált tower-defense játékkal lesz dolgunk, ahol fontos szerep jut a napszakoknak. Nappal építkezhetünk, erőforrásokat gyűjtögethetünk, éjszaka pedig felhúzott sáncainkat és védállásainkat kell megvédenünk a támadóktól.
Egyelőre se pontos platformlistával, se megjelenési dátummal nem rendelkezik a játék.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…