Idén májusban jelentettük, hogy az amerikai hadsereg egy 57 millió dolláros beruházást követően a CryEngine 3 motorra alapozva olyan valós szimulátort készít, melyben különböző helyszíneket és szituációkat tudnak majd modellezni.
A RealTime Immersive közreműködésével készülő kiképző program alapjait a Crysis 2 alatt is dübörgő CryEngine 3 motor adja, a harci szimulátor pedig videójátékos környezetet használva, valós időjárással, csapatalapú interakcióval és mozgásérzékelős technológiával igyekszik megteremteni a katonák számára a valós szituációk modelljeit. Az eddig 57 millió dollárba kerülő fejlesztésnál az eseményeket egy hátizsákban hordozható laptop közvetíti, a látottakat pedig egy fejre csatolható kijelző vetíti ki.
Az év utolsó hónapjában blockbusterfilmek, örök klasszikusok és családi animációk mellett sok más tartalom is…
A STALKER és Escape from Tarkov nyomdokait követve a ZERO Sievert egy singleplayer játékba helyezi…
Sárkányok és kazamaták várnak rád, vedd hát kezedbe a kardot, íjat és baltát!
A Warner Bros. Discovery jóvoltából megnéztük az első négy Dűne-részt. Spoilermentes beszámoló következik.
Kint jártunk a megújult PlayIT-en. Felnőtt-gamer beszámoló következik...
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…