Stanislas Mettra, a UbiSoft kreatív igazgatója az IncGamers-nek adott interjúban elmondta, nem lát rá lehetőséget, hogy PC-re is elkészüljön az I Am Alive, a platformra ugyanis nem éri meg fejleszteni.
Hosszas, hányatott sorsa után idén szeptemberben végül biztossá vált, hogy megjelenik a 2008-as E3-on bemutatott I Am Alive, mely ugyan az akkor prezentált koncepcióval nem szakított, a platformok listája alaposan megváltozott. A két hónappal ezelőtti újrabejelentéskor ugyanis a UbiSoft csak XBLA-ra és PSN-re erősítette meg a megjelenést.
A PC-s tábor természetesen azonnal hangot adott nem tetszésének, amire Stanislas Mettra, a UbiSoft kreatív igazgatója az IncGamers-nek adott interjúban reagált. Mettra elárulta, hogy tisztában vannak vele, hogy sokan szeretnénk asztali gépeken is kipróbálni majd a produkciót, de a kalózkodás komoly méreteket ölt PC-n, így egyszerűen nem éri meg portolni a játékot. A kreatív munkatárs szerint valószínűleg 12 ember három havi munkájába kerülni az átirat elkészítése, de ha csak közel 50 ezren vennék meg az I Am Alive-ot, akkor már nem érte meg, hiába minimális a költség, amit rááldoztak.
Az I Am Alive idén télen fog megjelenni, mint letölthető cím, így XBLA-n és PSN-en keresztül lesz majd beszerezhető a játék. Friss képek a VG247 honlapján leshetők meg.
Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…
Novemberben jönnek a rosszfiúk (Bad Boys-filmek), lesznek Nicholas Cage- és Dustin Hoffman-válogatások, továbbá érkezik az…
A legendás Star Trek franchise három új, nem mindennapi hadművelettel tér vissza, új hajókat, parancsnokokat…