A GameSpot csapata meginterjúvolta a játék művészeti igazgatóját, Rob Nelsont, aki a kérdezz-felelek során rengeteg újdonságot mesélt el a márciusban megjelenő játékról.
A beszélgetésből többek között kiderül, hogy a Max Payne 3-ban a bal ravasz segítségével lehetőségünk lesz jobban ráközelíteni a célpontunkra, elősegítve ezzel a pontosabb célzást. Mindezt majd egy váll feletti kameranézetben közvetít a játék. A Max Payne 3 is követi a Gears of War által lefektetett külső nézetű shooterek szabályait, így lesz fedezékrendszer, igaz, a játék továbbra is megmarad amolyan fuss és lőjj játéknak, tehát a hangsúlyok nem helyeződnek át.
A Last Man Standing módnak köszönhetően ha Max életereje a végét járja, akkor pár másodpercre slow-motionbe vált át a játék, s lehetőségünk lesz végezni a végső találatot bevitt delikvenssel. Ha ez sikerül, akkor életben maradunk, s nem kell újratöltenünk korábbi állásunkat, ellenben az életerőnk egy része visszatöltődik, és egy extra fájdalomcsillapítóval is bővül addigi adagunk.
A Max Payne 3 PC-re, Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra fog megjelenni, mégpedig 2012 márciusában.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!