A GameSpot csapata meginterjúvolta a játék művészeti igazgatóját, Rob Nelsont, aki a kérdezz-felelek során rengeteg újdonságot mesélt el a márciusban megjelenő játékról.
A beszélgetésből többek között kiderül, hogy a Max Payne 3-ban a bal ravasz segítségével lehetőségünk lesz jobban ráközelíteni a célpontunkra, elősegítve ezzel a pontosabb célzást. Mindezt majd egy váll feletti kameranézetben közvetít a játék. A Max Payne 3 is követi a Gears of War által lefektetett külső nézetű shooterek szabályait, így lesz fedezékrendszer, igaz, a játék továbbra is megmarad amolyan fuss és lőjj játéknak, tehát a hangsúlyok nem helyeződnek át.
A Last Man Standing módnak köszönhetően ha Max életereje a végét járja, akkor pár másodpercre slow-motionbe vált át a játék, s lehetőségünk lesz végezni a végső találatot bevitt delikvenssel. Ha ez sikerül, akkor életben maradunk, s nem kell újratöltenünk korábbi állásunkat, ellenben az életerőnk egy része visszatöltődik, és egy extra fájdalomcsillapítóval is bővül addigi adagunk.
A Max Payne 3 PC-re, Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra fog megjelenni, mégpedig 2012 márciusában.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…