Beyond Good & Evil 2 – Csak a következő generációban

13 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Michel Ancel az idei E3 után ismét megerősítette, nem vicceltek, mikor a 2008 óta készülő Beyond Good & Evil folytatás megjelenését a következő konzolgenerációra lőtték be. Most azt is megtudjuk, miért is döntött így a UbiSoft.

A Beyond Good & Evil 2-öt még 2008-ban jelentette be a UbiSoft, azonban olyan kis létszámú csapat dolgozik jelenleg a játékon, hogy nagyon lassan haladnak a fejlesztéssel a franciák. Michel Ancel, a játék vezető dizájnere az idei E3-on el is hintette, hogy csak a következő konzolgenerációban jelenik meg a folytatás, s most már azt is megtudhatjuk, hogy miért.

 

"Az első Beyond Good & Evil technikai dokumentációját még a PlayStation 2 és az Emotion Engine idejében küldtük el a Sony-nak. Azt hittük, hogy a lehetőségeink kiaknázatlanok, hogy bármit megcsinálhatunk, amit csak akarunk. Elküldtük nekik egy olyan dokumentumot, amely különböző bolygókról szólt, melyben részletesen leírtuk, hogy szeretnénk, ha a játékos bolygóról bolygóra, városról városra utazhatna. Végül azonban amit ténylegesen meg tudtunk csinálni jóval kevesebb volt annál, mint amit akartunk."

 

"A Beyond Good & Evil mérete hatalmas – ott van a város, az óceán, a hold és az űrhajó. Az űrhajó azonban eredetileg arra volt tervezve, hogy bolygóról bolygóra lehessen vele utazni, de időközben rengeteg problémába ütköztünk, és végül a korlátaink miatt nem tudtuk mindazt megvalósítan, amit szerettünk volna."


"Éppen ezért nagyon szeretnénk egy olyan játékot készíteni, mint amilyet előzetesen elképzeltünk, ezzel az érzéssel és utazgatással. A Mass Effect remek munkát végzett ilyen téren, és úgy gondolom hogy sok mindent tehetünk ezen irány folytatása érdekében, egy erős sztorival és egy masszív világgal."

Legfrissebb bejegyzések

A World of Warships: Legends új, ünnepi tartalmai

A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…

2024-12-20

Worshippers of Cthulhu – Korai Hozzáférés betekintő

A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…

2024-12-17

Jön a Wargaming új mech shootere, a Steel Hunters

Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…

2024-12-13

Temporal Purge: Z – Korai Hozzáférés betekintő

A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…

2024-12-13

Dimensionals – Korai Hozzáférés betekintő

A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…

2024-12-12

New Arc Line – Korai Hozzáférés betekintő

Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…

2024-12-11