Michel Ancel az idei E3 után ismét megerősítette, nem vicceltek, mikor a 2008 óta készülő Beyond Good & Evil folytatás megjelenését a következő konzolgenerációra lőtték be. Most azt is megtudjuk, miért is döntött így a UbiSoft.
A Beyond Good & Evil 2-öt még 2008-ban jelentette be a UbiSoft, azonban olyan kis létszámú csapat dolgozik jelenleg a játékon, hogy nagyon lassan haladnak a fejlesztéssel a franciák. Michel Ancel, a játék vezető dizájnere az idei E3-on el is hintette, hogy csak a következő konzolgenerációban jelenik meg a folytatás, s most már azt is megtudhatjuk, hogy miért.
"Az első Beyond Good & Evil technikai dokumentációját még a PlayStation 2 és az Emotion Engine idejében küldtük el a Sony-nak. Azt hittük, hogy a lehetőségeink kiaknázatlanok, hogy bármit megcsinálhatunk, amit csak akarunk. Elküldtük nekik egy olyan dokumentumot, amely különböző bolygókról szólt, melyben részletesen leírtuk, hogy szeretnénk, ha a játékos bolygóról bolygóra, városról városra utazhatna. Végül azonban amit ténylegesen meg tudtunk csinálni jóval kevesebb volt annál, mint amit akartunk."
"A Beyond Good & Evil mérete hatalmas – ott van a város, az óceán, a hold és az űrhajó. Az űrhajó azonban eredetileg arra volt tervezve, hogy bolygóról bolygóra lehessen vele utazni, de időközben rengeteg problémába ütköztünk, és végül a korlátaink miatt nem tudtuk mindazt megvalósítan, amit szerettünk volna."
"Éppen ezért nagyon szeretnénk egy olyan játékot készíteni, mint amilyet előzetesen elképzeltünk, ezzel az érzéssel és utazgatással. A Mass Effect remek munkát végzett ilyen téren, és úgy gondolom hogy sok mindent tehetünk ezen irány folytatása érdekében, egy erős sztorival és egy masszív világgal."
Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…
Novemberben jönnek a rosszfiúk (Bad Boys-filmek), lesznek Nicholas Cage- és Dustin Hoffman-válogatások, továbbá érkezik az…
A legendás Star Trek franchise három új, nem mindennapi hadművelettel tér vissza, új hajókat, parancsnokokat…