Michel Ancel az idei E3 után ismét megerősítette, nem vicceltek, mikor a 2008 óta készülő Beyond Good & Evil folytatás megjelenését a következő konzolgenerációra lőtték be. Most azt is megtudjuk, miért is döntött így a UbiSoft.
A Beyond Good & Evil 2-öt még 2008-ban jelentette be a UbiSoft, azonban olyan kis létszámú csapat dolgozik jelenleg a játékon, hogy nagyon lassan haladnak a fejlesztéssel a franciák. Michel Ancel, a játék vezető dizájnere az idei E3-on el is hintette, hogy csak a következő konzolgenerációban jelenik meg a folytatás, s most már azt is megtudhatjuk, hogy miért.
"Az első Beyond Good & Evil technikai dokumentációját még a PlayStation 2 és az Emotion Engine idejében küldtük el a Sony-nak. Azt hittük, hogy a lehetőségeink kiaknázatlanok, hogy bármit megcsinálhatunk, amit csak akarunk. Elküldtük nekik egy olyan dokumentumot, amely különböző bolygókról szólt, melyben részletesen leírtuk, hogy szeretnénk, ha a játékos bolygóról bolygóra, városról városra utazhatna. Végül azonban amit ténylegesen meg tudtunk csinálni jóval kevesebb volt annál, mint amit akartunk."
"A Beyond Good & Evil mérete hatalmas – ott van a város, az óceán, a hold és az űrhajó. Az űrhajó azonban eredetileg arra volt tervezve, hogy bolygóról bolygóra lehessen vele utazni, de időközben rengeteg problémába ütköztünk, és végül a korlátaink miatt nem tudtuk mindazt megvalósítan, amit szerettünk volna."
"Éppen ezért nagyon szeretnénk egy olyan játékot készíteni, mint amilyet előzetesen elképzeltünk, ezzel az érzéssel és utazgatással. A Mass Effect remek munkát végzett ilyen téren, és úgy gondolom hogy sok mindent tehetünk ezen irány folytatása érdekében, egy erős sztorival és egy masszív világgal."
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!