13 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Korábban már szó esett a Dragon’s Dogma egyik újdonságáról, a játékosoktól tanuló mesterséges intelligenciáról, de a Capcom most egy videó segítségével is elmagyarázza, hogyan működik a rendszer.

Hiroyuki Kobayashi, a Dragon's Dogma producere pár napja már felvázolta az új rendszer működését, melyben saját főhősünk mellé gyakorlatilag egy központi rendszeren keresztül "kölcsönözhetünk" más játékosok által generált, tanított, és feltöltött MI irányította hősöket. Részletesebben itt írtunk a Pawns-ról, a videó pedig további érdekességeket is bemutato a rendszerről.

 

A közel harminc órás játékidővel kecsegtető Dragon's Dogma valamikor 2012 elején fog megjelenni, Xbox 360 és PlayStation 3 platformokon.

Legfrissebb bejegyzések

B-PROJECT RYUSEI*FANTASIA – Játékteszt

Minőségi visual novel az idolok világában.

2024-11-14

White Day: A Labyrinth Named School – játékteszt

A White Day: A Labirynth Names Schoolt a koreai Resident Evilként is említhetném, azonban a…

2024-11-13

Hollowbody – játékteszt

Mit kapunk, ha a szerelmünk a horror zsáner iránt sosem szűnt meg és ezt összekeverjük…

2024-11-11

Slime Rancher 2 – Korai Hozzáférés betekintő

A Slime Rancher folytatása korai hozzáférésébe történt betekintésünk alapján úgy tűnik, messze túl fogja szárnyalni…

2024-11-09

FORWARD: Escape the Fold – Játékteszt

Indie kártya-alapú dungeon crawler.

2024-11-07

Vlad Circus: Descend Into Madness – Játékteszt

Amikor nem nevet már a bohóc sem...

2024-11-06