Don Poole, a Naughty Dog korábbi környezetért felelős modellezője a Play magazinnak adott interjúban elárulta, az Uncharted fejlesztésének kezdetén a csapat csak a Sony nyomására váltott realisztikusabb megközelítésre.
Az interjúból kiderül, hogy az Uncharted első koncepciói egy Tolkien világához álltak közelebb, a Sony azonban az Xbox 360 sikeres címei láttán sokkal realisztikusabb aspektust kért a Naughty Dogtól, így a fejlesztők szakítottak a fantasy megközelítéssel. A fejlesztés közben az is körvonalazódott, hogy a piaci igények is alaposan megváltoztak, és mivel mindkét csapat a közös sikerért dolgozott együtt, a Naughty Dog nem igazán kételkedett a Sony elképzelésében.
Az Uncharted 3 november másodikán debütál majd Európában.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!