Don Poole, a Naughty Dog korábbi környezetért felelős modellezője a Play magazinnak adott interjúban elárulta, az Uncharted fejlesztésének kezdetén a csapat csak a Sony nyomására váltott realisztikusabb megközelítésre.
Az interjúból kiderül, hogy az Uncharted első koncepciói egy Tolkien világához álltak közelebb, a Sony azonban az Xbox 360 sikeres címei láttán sokkal realisztikusabb aspektust kért a Naughty Dogtól, így a fejlesztők szakítottak a fantasy megközelítéssel. A fejlesztés közben az is körvonalazódott, hogy a piaci igények is alaposan megváltoztak, és mivel mindkét csapat a közös sikerért dolgozott együtt, a Naughty Dog nem igazán kételkedett a Sony elképzelésében.
Az Uncharted 3 november másodikán debütál majd Európában.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…