Hiroyuki Kobayashi, a Dragon’s Dogma producere a Siliconerának adott interjúban a játék egyik újdonságáról, a játékosoktól tanuló mesterséges intelligenciáról mesélt.
A Dragon's Dogmában főhősünket három mesterséges intelligencia által irányított, szabadon választható karakter kíséri majd útja során. Ebből az egyiket saját magunk generálhatjuk le, azaz eldönthetjük milyen képességekkel bírjon, milyen karakterosztályba tartozzon, míg a másik két MI-t egy Rift nevű gyűjtőhelyről "kölcsönözhetjük" ki. A játékosok ugyanis saját maguk generálta karaktereiket feltölthetik ide, a többiek pedig szabadon felhasználhatják az akár több csatát is megjárt MI-ket.
Kobayashi ezzel kapcsolatban azt is elárulta, hogy a Riftről kölcsönzött karakterek mindegyike megtanítható új dolgokra, képességekre, így ha harc közben mi megmutatjuk az MI-nek, hogyan kell sikeresen legyőzni egy griffet, akkor a következő alkalommal, ha valaki pont ezt az MI-t "kölcsönzi" ki, akkor az a korábban megszerzett tudása révén már magától képes lesz sikeresen szembeszállni egy hasonló ellenféllel.
A közel harminc órás játékidővel kecsegtető Dragon's Dogma valamikor 2012 elején fog megjelenni, Xbox 360 és PlayStation 3 platformokon.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!