Hiroyuki Kobayashi, a Dragon’s Dogma producere a Siliconerának adott interjúban a játék egyik újdonságáról, a játékosoktól tanuló mesterséges intelligenciáról mesélt.
A Dragon's Dogmában főhősünket három mesterséges intelligencia által irányított, szabadon választható karakter kíséri majd útja során. Ebből az egyiket saját magunk generálhatjuk le, azaz eldönthetjük milyen képességekkel bírjon, milyen karakterosztályba tartozzon, míg a másik két MI-t egy Rift nevű gyűjtőhelyről "kölcsönözhetjük" ki. A játékosok ugyanis saját maguk generálta karaktereiket feltölthetik ide, a többiek pedig szabadon felhasználhatják az akár több csatát is megjárt MI-ket.
Kobayashi ezzel kapcsolatban azt is elárulta, hogy a Riftről kölcsönzött karakterek mindegyike megtanítható új dolgokra, képességekre, így ha harc közben mi megmutatjuk az MI-nek, hogyan kell sikeresen legyőzni egy griffet, akkor a következő alkalommal, ha valaki pont ezt az MI-t "kölcsönzi" ki, akkor az a korábban megszerzett tudása révén már magától képes lesz sikeresen szembeszállni egy hasonló ellenféllel.
A közel harminc órás játékidővel kecsegtető Dragon's Dogma valamikor 2012 elején fog megjelenni, Xbox 360 és PlayStation 3 platformokon.
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!
A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…