Hiroyuki Kobayashi, a Dragon’s Dogma producere a Siliconerának adott interjúban a játék egyik újdonságáról, a játékosoktól tanuló mesterséges intelligenciáról mesélt.
A Dragon's Dogmában főhősünket három mesterséges intelligencia által irányított, szabadon választható karakter kíséri majd útja során. Ebből az egyiket saját magunk generálhatjuk le, azaz eldönthetjük milyen képességekkel bírjon, milyen karakterosztályba tartozzon, míg a másik két MI-t egy Rift nevű gyűjtőhelyről "kölcsönözhetjük" ki. A játékosok ugyanis saját maguk generálta karaktereiket feltölthetik ide, a többiek pedig szabadon felhasználhatják az akár több csatát is megjárt MI-ket.
Kobayashi ezzel kapcsolatban azt is elárulta, hogy a Riftről kölcsönzött karakterek mindegyike megtanítható új dolgokra, képességekre, így ha harc közben mi megmutatjuk az MI-nek, hogyan kell sikeresen legyőzni egy griffet, akkor a következő alkalommal, ha valaki pont ezt az MI-t "kölcsönzi" ki, akkor az a korábban megszerzett tudása révén már magától képes lesz sikeresen szembeszállni egy hasonló ellenféllel.
A közel harminc órás játékidővel kecsegtető Dragon's Dogma valamikor 2012 elején fog megjelenni, Xbox 360 és PlayStation 3 platformokon.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…