Harvey Smith, az Arkane kreatív igazgatója az IGN-nek adott egy terjedelmesebb interjút, melyben a stúdió legújabb játékáról, az egészen ígéretes koncepcióra épülő Dishonored szabad játékmenetéről mesélt.
Smith az interjúban elmondta, a csapat célja, hogy a játékos számára lehetővé tegye, hogy akár szellemként teljesítse a küldetéseket. Például egy őrt kiiktathatunk úgy is, ha a háta mögé osonunk, és fejbe vágjuk, de speciális képességeinket is bevethetjük, megállíthatjuk az időt, és észrevétlenül elosonhatunk mellette. A lényeg az, hogy a játékot akár úgy is teljesíthetjük, hogy egyetlen embert se ölünk meg a küldetések alatt.
A Smith által csak "extrém extrémnek" nevezett megoldás azonban nem az egyetlen, amit a Dishonored felkínál majd, ugyanis a játékban minden játékos meg fogja találni a saját stílusához passzoló játékstílust. Raphael Colantonio, a másik kreatív igazgató elárulta, az általuk csak Chaos-nak nevezett rendszer dinamikusan követi a játékos tetteit, s bár egy őrt elhallgatatni merész húzás, közel sem annyira "kaotikus", mint egy társunkat, vagy cselédet kiiktatni. Könnyen megeshet, hogy korábbi tetteink miatt megkettőzik az őrséget, esetleg egy korábbi szövetségesünk elárul minket.
A Dishonored valamikor a következő évben fog megjelenni Xbox 360, PlayStation 3 és PC platformokra.
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!
A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…