Harvey Smith, az Arkane kreatív igazgatója az IGN-nek adott egy terjedelmesebb interjút, melyben a stúdió legújabb játékáról, az egészen ígéretes koncepcióra épülő Dishonored szabad játékmenetéről mesélt.
Smith az interjúban elmondta, a csapat célja, hogy a játékos számára lehetővé tegye, hogy akár szellemként teljesítse a küldetéseket. Például egy őrt kiiktathatunk úgy is, ha a háta mögé osonunk, és fejbe vágjuk, de speciális képességeinket is bevethetjük, megállíthatjuk az időt, és észrevétlenül elosonhatunk mellette. A lényeg az, hogy a játékot akár úgy is teljesíthetjük, hogy egyetlen embert se ölünk meg a küldetések alatt.
A Smith által csak "extrém extrémnek" nevezett megoldás azonban nem az egyetlen, amit a Dishonored felkínál majd, ugyanis a játékban minden játékos meg fogja találni a saját stílusához passzoló játékstílust. Raphael Colantonio, a másik kreatív igazgató elárulta, az általuk csak Chaos-nak nevezett rendszer dinamikusan követi a játékos tetteit, s bár egy őrt elhallgatatni merész húzás, közel sem annyira "kaotikus", mint egy társunkat, vagy cselédet kiiktatni. Könnyen megeshet, hogy korábbi tetteink miatt megkettőzik az őrséget, esetleg egy korábbi szövetségesünk elárul minket.
A Dishonored valamikor a következő évben fog megjelenni Xbox 360, PlayStation 3 és PC platformokra.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…