Chet Faliszek, a Valve írója egy interjúban megerősítette, a Counter-Strike: Global Offensive-ban olyan matchmaking rendszert fognak alkalmazni, ami figyeli a játékos teljesítményét, így mindig kiegyenlített küzdelmekben vehetünk majd részt.
Faliszek az interjúban elárulta, a Counter-Strike: Global Offensive-ben minden arról fog szólni, mennyire képzett az adott játékos. Éppen ezért nem eshet meg, hogy egy gyengébb, tapasztalatlanabb játékos olyanokkal kerüljön össze, akik komolyabb felszerelésekkel és akár több ezer játékórával a hátuk mögött vívnak egymással.
Mindez azt jelenti, hogy egy olyan matchmaking rendszert kap a Global Offensive, mely aktuális tapasztalatunk és képességeink szerint keres majd ellenfeleket, így csakis olyan játékosokkal mérkőzhetünk meg, akik hasonló szinten állnak, mint mi. Faliszek úgy véli, így sokkal izgalmasabb csatákat vívhatunk majd, ráadásul az esetleges vereségek se azon fognak múlni, hogy egy erősebb csapattal kerültünk szembe.
A Counter-Strike: Global Offensive valamikor 2012-ben fog megjelenni, PC-re, Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…