Need for Speed: The Run – A Frosbite-nak köszönhető a sok akciórész

13 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A PlayStation Blog csapata Kölnben meginterjúvolta Jason DeLongot, a Need for Speed: The Run producerét, aki többek között arról is mesélt, hogy a Frosbite motor mennyi új lehetőséget nyitott meg a fejlesztőcsapat előtt.

DeLong a gameplay jelenetekkel tarkított videóinterjúban többek között arról mesél, hogy az NFS: The Run alatt futó új Frosbite motornak köszönhetően lehetőségük nyílt, hogy a szokásos versenyszekvenciákat feszes akcióbetétekkel turbózzák fel, így eshetett meg, hogy a sorozat történetében először főhősünkkel nem csak a volán mögött kell helyt állnunk. A videóban szó esik még az egész Amerikán átívelő helyszínek megtervezéséről, és a különböző verssenyekről is.

 

A Need for Speed: The Run a tengerentúlon november tizenötödikén, Európában pedig november tizenhetedikén fog megjelenni, PC, Xbox 360 és PlayStation 3 platformokon.

Legfrissebb bejegyzések

B-PROJECT RYUSEI*FANTASIA – Játékteszt

Minőségi visual novel az idolok világában.

2024-11-14

White Day: A Labyrinth Named School – játékteszt

A White Day: A Labirynth Names Schoolt a koreai Resident Evilként is említhetném, azonban a…

2024-11-13

Hollowbody – játékteszt

Mit kapunk, ha a szerelmünk a horror zsáner iránt sosem szűnt meg és ezt összekeverjük…

2024-11-11

Slime Rancher 2 – Korai Hozzáférés betekintő

A Slime Rancher folytatása korai hozzáférésébe történt betekintésünk alapján úgy tűnik, messze túl fogja szárnyalni…

2024-11-09

FORWARD: Escape the Fold – Játékteszt

Indie kártya-alapú dungeon crawler.

2024-11-07

Vlad Circus: Descend Into Madness – Játékteszt

Amikor nem nevet már a bohóc sem...

2024-11-06