A Ninja Theory kreatív igazgatója, Tameem Antoniades a PlayStation Blognak adott interjút Kölnben, ahol többek között az új Devil May Cry-ban visszatérő Dante-t érintő újdonságokról is mesélt.
A Ninja Theory alaposan újradefiinálja a Devil May Cry sorozatról kialakított eddigi képünket, a készítők ugyanis nem csak a játékmenetet gondolták újra, hanem Dante személyiségébe is komolyan belenyúltak. A Ninja Theory kreatív igazgatója, Tameem Antoniades ezzel kapcsolatban a PlayStation Blognak elmondta, Dante pokoli körülmények között nevelkedett, életére démonok törtek, gyakorlatilag az utcán nevelkedett fel, s bár zölfölű, és naív karakter, azért kőkemény utcai harcost kiképzést kapott.
A DmC Devil May Cry jövőre fog megjelenni, PC, Xbox 360 és PlayStation 3 platformokra.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…