A CD Projekt RED lelkes csapata bemutatta a PC-s update főbb elemeit, illetve betekintést nyújtottak a konzolos verzióba is, amely természetesen minden most bemutatott újdonságot is tartalmazni fog.
Ha az ember egy Sony konferencián kezd, majd betekintést nyer a nagyobb kiadók előadótermeibe, utána könnyen kiszúrja a technikailag kevésbé felkészült előadásokat. A The Witcher 2 bemutatóján pedig technikailag minden ott volt, amitől az ember arcára mosoly ül ki. A hangosítás volt talán a legszembeötlőbb, hiszen a terem akusztikai paramétereinek legkevésbé megfelelő, lagzis DJ kategóriájú hangfalakat választottak a srácok, ráadásul a képernyő mögött ülő srác volt, aki a hangkábeleket néha ki-/bedugdosta a jobb oldali hangfalnál. A diák bemutatása során az egyik videó nem nagyon akart elindulni, az ismertetés közepette pedig először a két előadó egyikének mikroportjából fogyott ki az elem, majd kis késleltetéssel a másiké is kipurcant. Egyszóval összejött minden, amit Murphy összehozhatott, ám mindezen bakikat nagyban ellensúlyozta a srácok lelkesedése és maga a tény, hogy kikérték a résztvevők véleményét is arról, milyennek találtuk a prezentációt.
És akkor most már essen szó arról is, mi is ez a nagy update. Ahogy korábban már írtunk róla (videóval), javítottak egy csomó dolgot a játékon, figyelembe véve a visszajelzéseket. Az egyik legnagyobb kritika, ami érte a játékot, hogy nagyon könnyű, éppen ezért mostantól bevezetik a Dark módot, amiben teljesen új felszereléseket szerezhetünk be, cserébe viszont sokkal komolyabb harcokkal kell majd számolnunk. Nekem a leírás alapján úgy tűnt, mintha ez egy amolyan heroic mód lenne a játékban, hogy mennyire felel majd meg a játékosok igényeinek, azt meglátjuk a megjelenésekor. A másik bemutatott újdonság az Arena volt, amelyben folyamatosan, vég nélkül özönlenek ránk az ellenfelek, és természetesen itt online eredménylisták is lesznek (Facebookra és a CD Projekt fórumjára feltölthetők az eredmények), hogy igazi kihívással nézhessenek szembe a megszállott játékosok.
A küldetések rendszerét is nagyban racionalizálták, ráadásul bevezettek egy új tutorialt, hogy megkönnyítsék a játékkal még csak most ismerkedők életét. A javítások egy része értelemszerűen a PC-s verzió gyerekbetegségeit orvosolja, a tartalmi bővítés már önmagában is dicséretes, a bővítések többi része pedig elsődlegesen az X360-as verziónak köszönhető. A konzolokon megjelenő játék a teljes 2.0-s tartalmat biztosítja, ráadásul a bemutatott demó alapján (amelyben Zoltannal kalandoztunk az erdőben, sok akcióval és még több párbeszéddel megfűszerezve) gyönyörű grafikát biztosít stabil frame rate mellett. A PC-s verzió tulajdonosai is örülhetnek, hiszen az automatikus frissítés formájában elérhető 2.0-s verzió teljesen ingyenesen elérhető, az X360-as verzióra várók (2012-ben jelenik csak meg) pedig biztosak lehetnek abban, hogy egy kiforrott és élvezetes játékot vehetnek a kezükbe, ami nem csupán egy portolása a PC-s verziónak. Mi nagyon várjuk már az X360-as verziót!
(Zárójeles megjegyzés – amikor becsekkoltam az előadásra, a hostess először azt hitte, hülyéskedem vele, hogy engem is Zoltánnak hívnak, mint a bemutatóban látható törpét, aztán felvilágosítottam, hogy ez egy igen népszerű név hazánkban. :))
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!