Új részletekkel, és meseszép képekkel jelentkezett Kölnből az Atlus és a Frozenbyte, Inc. közös fejlesztésű fantasy-kalandja, a Trine második felvonása.
A PSU csapata beszélgetett a Trine vezető dizájnerével, Lauri Hyvärinennel, aki az interjú során rengeteg új, érdekes információt osztott meg a Trine folytatásáról. A kérdezz-felelekből kiderült, hogy a Trine 2 egyaránt támogatja majd az online és offline kooperatív módot, és a továbbcsiszolt grafikus motor mellett a hősök közötti egyensúly megteremtésével foglalkoztak a legtöbbet a csapatnál.
A három választható karakter képességei is kiegészülnek, így például a lovag képes lesz elhajítani kalapácsát, vagy rá tud majd állni pajzsára, míg a tolvaj fagyasztó nyílvesszőket lövelhet, a varázsló pedig már az ellenségeket is képes lesz lebegtetni. A folytatásban nem kapunk Tower of Sarekhez hasonló nehézségű pályát, a készítők ugyanis úgy vélték, az első rész legendás helyszíne túlzottan is nehézre sikeredett. Hangsúlyosabb szerepet kap a történet, amivel késő nyáron ismerkedhetünk meg, PC-n, Xbox 360-on és PlayStation 3-on. Képek a galériában.
Mit kapunk, ha a szerelmünk a horror zsáner iránt sosem szűnt meg és ezt összekeverjük…
A Slime Rancher folytatása korai hozzáférésébe történt betekintésünk alapján úgy tűnik, messze túl fogja szárnyalni…
Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…
Novemberben jönnek a rosszfiúk (Bad Boys-filmek), lesznek Nicholas Cage- és Dustin Hoffman-válogatások, továbbá érkezik az…