Új részletekkel, és meseszép képekkel jelentkezett Kölnből az Atlus és a Frozenbyte, Inc. közös fejlesztésű fantasy-kalandja, a Trine második felvonása.
A PSU csapata beszélgetett a Trine vezető dizájnerével, Lauri Hyvärinennel, aki az interjú során rengeteg új, érdekes információt osztott meg a Trine folytatásáról. A kérdezz-felelekből kiderült, hogy a Trine 2 egyaránt támogatja majd az online és offline kooperatív módot, és a továbbcsiszolt grafikus motor mellett a hősök közötti egyensúly megteremtésével foglalkoztak a legtöbbet a csapatnál.
A három választható karakter képességei is kiegészülnek, így például a lovag képes lesz elhajítani kalapácsát, vagy rá tud majd állni pajzsára, míg a tolvaj fagyasztó nyílvesszőket lövelhet, a varázsló pedig már az ellenségeket is képes lesz lebegtetni. A folytatásban nem kapunk Tower of Sarekhez hasonló nehézségű pályát, a készítők ugyanis úgy vélték, az első rész legendás helyszíne túlzottan is nehézre sikeredett. Hangsúlyosabb szerepet kap a történet, amivel késő nyáron ismerkedhetünk meg, PC-n, Xbox 360-on és PlayStation 3-on. Képek a galériában.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…