Új részletekkel, és meseszép képekkel jelentkezett Kölnből az Atlus és a Frozenbyte, Inc. közös fejlesztésű fantasy-kalandja, a Trine második felvonása.
A PSU csapata beszélgetett a Trine vezető dizájnerével, Lauri Hyvärinennel, aki az interjú során rengeteg új, érdekes információt osztott meg a Trine folytatásáról. A kérdezz-felelekből kiderült, hogy a Trine 2 egyaránt támogatja majd az online és offline kooperatív módot, és a továbbcsiszolt grafikus motor mellett a hősök közötti egyensúly megteremtésével foglalkoztak a legtöbbet a csapatnál.
A három választható karakter képességei is kiegészülnek, így például a lovag képes lesz elhajítani kalapácsát, vagy rá tud majd állni pajzsára, míg a tolvaj fagyasztó nyílvesszőket lövelhet, a varázsló pedig már az ellenségeket is képes lesz lebegtetni. A folytatásban nem kapunk Tower of Sarekhez hasonló nehézségű pályát, a készítők ugyanis úgy vélték, az első rész legendás helyszíne túlzottan is nehézre sikeredett. Hangsúlyosabb szerepet kap a történet, amivel késő nyáron ismerkedhetünk meg, PC-n, Xbox 360-on és PlayStation 3-on. Képek a galériában.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!