Nemrég mutatkozott be az Arkane Studios legújabb játéka, a Dishonored, ami a QuakeCon alkalmából friss képekkel és részletekkel jelentkezett.
Az első konkrétumok után újabb információk láttak napvilágot a szabad játékmenetre koncentráló Dishonoredról, melyeket ezúttal a játék vezető dizájnere, Viktor Antonov osztott meg egy interjú során. Antonov többek között elmesélte, a Dishonored az 1600-as években, a retro-futurisztikus Dunwall városában játszódik, melyet a pestis uralta London ihletett. A gépek uralta világban a nyersanyagot nem a szén és a gőz jelenti, az ipari forradalmat ugyanis egy a bálnákból nyert "biológiai nyersanyaggal" sikerült kirobbantani.
A művészeti részleg két kreatív vezetője, Raphaël Colantonio és Harvey Smith hozzátette, a pályatervezés alapvetően a lopakodós játékmenetet szolgálja (szűk, sötét utcák), de igyekeztek rámutatni, a Dishonored legnagyobb erénye, hogy a küldetések teljesítésében teljesen szabadkezet ad a játékosnak, így élhetünk mágikus képességeinkkel, mint például az időmanipulációval, a telekinézissel vagy az ellenfelek feletti kontrollal, de a kor technikai vívmányait is bevethetjük. Ennek megfelelően nincs jó vagy rossz megoldás, mindenki tetszése szerint teljesítheti a feladatokat.
A Dishonored valamikor a következő évben fog megjelenni Xbox 360, PlayStation 3 és PC platformokra. Képek a galériában.
Kint jártunk a megújult PlayIT-en. Felnőtt-gamer beszámoló következik...
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…