Mindig jó azért külföldön hazánkfiaiaba botolni, és ez a GC nyitása előtti napon a Digital Reality által rendezett partyn borítékolható volt. Rövid beszámoló az ott bemutatott Sine Moráról.
A játékra leginkább az arcade scrollozós shoot-em-up kategória húzható, és ami a jó hír a kategória rajongóinak, hogy abból viszont prémium kategóriás példány. A GC nyitását megelőző este kipróbálhattuk a játékot a Digital Reality Kölnben megrendezett esti partyja során, ahol a szívélyes invitálásnak köszönhetően jó pár magyar kollégával együtt játszhattunk a DR játékaival, miközben az ablakon kinézve Köln városának panorámája tárult elénk egy toronyépület (Colonia-Haus) egyik legfelső emeletén.
Frissítve: 2011.08.19. 01:40:12
Ma voltam újfent a DR-nél, s miközben meghallgattam a Sine Mora gyors prezentációját is, eszembe ötlött, hogy csak az egyik legfontosabb aspektusát felejtettem el kifejteni a játéknak. Ez pedig az, hogy a játékmenet időn alapszik, azaz amikor elindul egy pálya, adott idő áll a rendelkezésünkre, amit elsődlegesen az ellenfelek likvidálásával tudunk növelni. Illetve, amikor ránk lőnek és eltalálnak minket, nem csupán fegyvereinktől szabadulunk meg, de az időnk is csökkenni fog.
Ami pedig még érdekesség, hogy a power-upok között van másodlagos fegyver is, ami természetesen bizonyos helyzetekben elengedhetetlenül fontos lehet egy boss fightban, illetve van időlassítás is, amivel pedig olyankor érdemes élnünk, amikor a képernyőt már betöltötték az ellenfelek lövedékei, és nehezen lavírozunk közöttük.
Űrlények, barátság és humor, ahol John után Zark a kukásdoboz lohol
A Danganronpa és az AI:The Somnium Files írói egy közös projekttel állnak elő, melyben a…
Az AI Limit egy anime stílusú Soulslike mely a stamina rendszer kidobásával egy sokkal agresszívabb…
Ha szereted a szimulátorjátékokat és vonzanak a felújítási projektek, akkor a Sports: Renovations pontosan neked…
Engedd, hogy elragadjon egy varázslatos fantáziavilág, ahol a hagyományos asztali játékok öröksége ötvöződik a modern…