Oldal kiválasztása

FRISSÍTVE: GC 2011 – Digital Reality party és Sine Mora bemutató

FRISSÍTVE: GC 2011 – Digital Reality party és Sine Mora bemutató
13 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Mindig jó azért külföldön hazánkfiaiaba botolni, és ez a GC nyitása előtti napon a Digital Reality által rendezett partyn borítékolható volt. Rövid beszámoló az ott bemutatott Sine Moráról.

A játékra leginkább az arcade scrollozós shoot-em-up kategória húzható, és ami a jó hír a kategória rajongóinak, hogy abból viszont prémium kategóriás példány. A GC nyitását megelőző este kipróbálhattuk a játékot a Digital Reality Kölnben megrendezett esti partyja során, ahol a szívélyes invitálásnak köszönhetően jó pár magyar kollégával együtt játszhattunk a DR játékaival, miközben az ablakon kinézve Köln városának panorámája tárult elénk egy toronyépület (Colonia-Haus) egyik legfelső emeletén

 
A Sine Mora grafikája szemet gyönyörködtető, ráadásul itt nem estek abba a hibába a fejlesztők, hogy a sok grafikai effekt miatt szinte áttekinthetetlen a játéktér, így a játékmenet egyszerre élvezetes a külső szemlélő és a játékos számára is. Az egyes stage-eket in-game átvezető animációk előzik meg, amik során magyar nyelven hangzanak el a párbeszédek, illetve feliratozva lesz a játék különböző nyelveken. Igen, jól hallottátok, teljesen magyar nyelvű lesz a szinkron, a játék összes változatában, ugyanis a készítők úgy gondolták, a magyar hangzik annyira idegennek, hogy a legtöbben a külföldi célközönség köreiben ne ismerjék. Mi magyar játékosok pedig így különlegesen előnyös helyzetbe kerültünk.
 
A játék két módban játszható, az egyik a Story mód, amikor haladunk előre a történetben, míg a másik egy Arcade mód, ami sokkal nehezebb, és elsődlegesen a műfaj rajongóinak fog majd sok örömet és kibővített játékidőt biztosítani, ugyanis ebben lehet majd egyre nehezebb kihívásoknak megfelelni, illetve felkerülni az online ranglistákra és így egymással versenyezni. A bemutatott verziót könnyű fokozaton nem volt nehéz teljesíteni, ám az ígéretek szerint ez csak ezen a fokozaton mondható el, és az igényeinknek megfelelő kihívásokat választhatunk majd.
 
A játékmenet különösen élvezetes és pergős, hajónkkal különböző power-upokat vehetünk fel, ahogy ez már megszokott az ilyen játékoknál, amikor pedig találat ér bennünket, elveszíthetjük ezeket, például megszerzett fegyvereinket. A környezet változatos és gyönyörű, semi sem zökkent ki a folyamatos arcade élményből. Az egymást követő harcok igényesen és részletesen ki lettek dolgozva, és ráadásul elég nagy számú boss fightból állnak, így biztosított a változatosság is, hiszen ezek különböző stratégiákat követelnek meg a játékostól.
 
Összességében mi nagyon élveztük a kiállított Sine Morát, és már nagyon várjuk a megjelenését, úgyhogy érdemes lesz odafigyelnetek majd az ezzel kapcsolatos híreinkre!

 

Frissítve: 2011.08.19. 01:40:12

 

Ma voltam újfent a DR-nél, s miközben meghallgattam a Sine Mora gyors prezentációját is, eszembe ötlött, hogy csak az egyik legfontosabb aspektusát felejtettem el kifejteni a játéknak. Ez pedig az, hogy a játékmenet időn alapszik, azaz amikor elindul egy pálya, adott idő áll a rendelkezésünkre, amit elsődlegesen az ellenfelek likvidálásával tudunk növelni. Illetve, amikor ránk lőnek és eltalálnak minket, nem csupán fegyvereinktől szabadulunk meg, de az időnk is csökkenni fog.

 

Ami pedig még érdekesség, hogy a power-upok között van másodlagos fegyver is, ami természetesen bizonyos helyzetekben elengedhetetlenül fontos lehet egy boss fightban, illetve van időlassítás is, amivel pedig olyankor érdemes élnünk, amikor a képernyőt már betöltötték az ellenfelek lövedékei, és nehezen lavírozunk közöttük.

Translate »