Casey Hudson, a BioWare producere a Riptennek adott interjúban elárulta, a jövő év elején érkező Mass Effect 3-ban a rajongók visszajelzéseit követően hangsúlyosabb szerep jut majd a testreszabhatóságnak.
Hudson az interjúban elmondta, a rajongók visszajelzései alapján úgy döntött a csapat, hogy a Mass Effect első részében még tetten érhető, a folytatásban pedig szinte teljesen elhanyagolt testreszabhatóság a trilógia záró részében minden eddiginél mélyebb és tartalmasabb lesz, a csapat ugyanis szeretné, ha nem csak a karakterek képességei lennének fejleszthetőek, hanem a fegyverek is, így a játékos tényleg kialakíthatná saját játékstílusát.
A producer elárulta, ennek megfelelően rengeteg típusú fegyver, felszedhető kiegészítő, és különböző irányú karakterfejlődés lesz lehetséges, ami kiegészítve Shepard új mozgáskultúrájával, egészen egyedi ízt ad majd a játékmenetnek, és mindenki megtalálja majd a hozzá közelálló stílust.
A Mass Effect 3 március hatodikán fog megjelenni, PC, Xbox 360 és PlayStation 3 platformokon.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!