Casey Hudson, a BioWare producere a Riptennek adott interjúban elárulta, a jövő év elején érkező Mass Effect 3-ban a rajongók visszajelzéseit követően hangsúlyosabb szerep jut majd a testreszabhatóságnak.
Hudson az interjúban elmondta, a rajongók visszajelzései alapján úgy döntött a csapat, hogy a Mass Effect első részében még tetten érhető, a folytatásban pedig szinte teljesen elhanyagolt testreszabhatóság a trilógia záró részében minden eddiginél mélyebb és tartalmasabb lesz, a csapat ugyanis szeretné, ha nem csak a karakterek képességei lennének fejleszthetőek, hanem a fegyverek is, így a játékos tényleg kialakíthatná saját játékstílusát.
A producer elárulta, ennek megfelelően rengeteg típusú fegyver, felszedhető kiegészítő, és különböző irányú karakterfejlődés lesz lehetséges, ami kiegészítve Shepard új mozgáskultúrájával, egészen egyedi ízt ad majd a játékmenetnek, és mindenki megtalálja majd a hozzá közelálló stílust.
A Mass Effect 3 március hatodikán fog megjelenni, PC, Xbox 360 és PlayStation 3 platformokon.
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!
A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…