Casey Hudson, a BioWare producere a Riptennek adott interjúban elárulta, a jövő év elején érkező Mass Effect 3-ban a rajongók visszajelzéseit követően hangsúlyosabb szerep jut majd a testreszabhatóságnak.
Hudson az interjúban elmondta, a rajongók visszajelzései alapján úgy döntött a csapat, hogy a Mass Effect első részében még tetten érhető, a folytatásban pedig szinte teljesen elhanyagolt testreszabhatóság a trilógia záró részében minden eddiginél mélyebb és tartalmasabb lesz, a csapat ugyanis szeretné, ha nem csak a karakterek képességei lennének fejleszthetőek, hanem a fegyverek is, így a játékos tényleg kialakíthatná saját játékstílusát.
A producer elárulta, ennek megfelelően rengeteg típusú fegyver, felszedhető kiegészítő, és különböző irányú karakterfejlődés lesz lehetséges, ami kiegészítve Shepard új mozgáskultúrájával, egészen egyedi ízt ad majd a játékmenetnek, és mindenki megtalálja majd a hozzá közelálló stílust.
A Mass Effect 3 március hatodikán fog megjelenni, PC, Xbox 360 és PlayStation 3 platformokon.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…