A Lionhead vezére, Peter Molyneux az OXM-nek adott interjúban elárulta, a kizárólag Kinectre épülő Fable: The Journey-ben nem működne jól a közelharc, így a játékmenet ezen szekvenciája kimarad majd az E3-on bemutatott új részből.
Molyneux úgy nyilatkozott, hogy bár megoldható lenne, hogy legyen közelharc a Fable: The Journey-ben, a Kinecttel egyelőre nem valósítható meg maradéktalanul az a minőség, amit ő elképzelt. A dizájner elmondta, hogy a közelharccal, így a kardozással és a lövöldözéssel az a legnagyobb problémája, hogy az ember azonnali visszajelzést vár, de a Kinecttel egyelőre ez nem oldható meg, mert audiovizuálisan nem azt az élményt kapja az ember, amit elvárna. Molyneux azonban szeretné, ha a játékos érezné az erőt, a hatalmat és minden ezzel járó hatást, így a rövid fejlesztési idő miatt kimarad a The Journey-ből a közelharc.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!