A Lionhead vezére, Peter Molyneux az OXM-nek adott interjúban elárulta, a kizárólag Kinectre épülő Fable: The Journey-ben nem működne jól a közelharc, így a játékmenet ezen szekvenciája kimarad majd az E3-on bemutatott új részből.
Molyneux úgy nyilatkozott, hogy bár megoldható lenne, hogy legyen közelharc a Fable: The Journey-ben, a Kinecttel egyelőre nem valósítható meg maradéktalanul az a minőség, amit ő elképzelt. A dizájner elmondta, hogy a közelharccal, így a kardozással és a lövöldözéssel az a legnagyobb problémája, hogy az ember azonnali visszajelzést vár, de a Kinecttel egyelőre ez nem oldható meg, mert audiovizuálisan nem azt az élményt kapja az ember, amit elvárna. Molyneux azonban szeretné, ha a játékos érezné az erőt, a hatalmat és minden ezzel járó hatást, így a rövid fejlesztési idő miatt kimarad a The Journey-ből a közelharc.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…