Ugyan még év elején úgy nézett ki, szerkesztői felületettel együtt jelenik meg októberben a Battlefield harmadik része, egy friss bejelentés szerint erre mégsem kerül majd sor.
Patrick Söderlund, a svéd DICE vezetője egy videóinterjúban jelentette be, hogy a február elején tett ígérettel szemben mégse lesz mod-készítő alkalmazás a Battlefield 3-hoz. Az indok szerint a játék alatt dübörgő Frosbite 2 engine annyira összetett, hogy a házilag barkácsolt modok elkészítése szaktudás nélkül lehetetlennek bizonyulna. A CEO elmondása szerint a legnagyobb nehézséget a rombolható környezet jelenti, de rengeteg más egyéb elem is akad, melyek túl nagy kihívást jelentenének az embereknek.
A Battlefield 3 október huszonötödikén jelenik meg, PC, Xbox 360 és PlayStation 3 platformokon.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…