Derek Watts, a Mass Effect 3 művészeti igazgatója a CVG-nek adott interjúban mesélt a sorozat művészeti szekcióját érintő problémákról, és Shepard állandó fegyverhordozójáról, Taliról, akiről a harmadik részben végleg lehull a lepel.
Watts az interjú során úgy nyilatkozott, hogy a Mass Effect volt az első olyan címük, mely a jelenlegi konzol generációra készült, így akkor még úgy gondolták, a játék művészeti szempontból kiválóra sikeredett, elégedettek voltak a végeredménnyel. Azonban a visszajelzésekből már körvonalazódott, művészetileg valóban nagyon jól sikerültek az egyes helyszínek, de a játékmenet szempontjából közel sem volt olyan kielégítő a végeredmény. A művészeti igazgató elárulta, a játék motorjával nem volt könnyű dolgozni, mert hiába szerettek volna nyitott tereket, lecsapott íveket, nagy távlatokat megjeleníteni, a motor nem mindig volt képes erre.
Az interjú során természetesen szóba került Shepard hű társa, Tali'Zorah is, akinek valódi külsejére továbbra is nagyon kíváncsiak a rajongók. Watts elmondta, a harmadik részben biztosan lehull a lepel Tali külsejéről, de egyelőre még a csapat se tudja, mit is rejt a főhősnő maszkja.
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!
A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…