Oldal kiválasztása

Aonuma – A Zelda Wii U techdemó nem tükrözi a valóságot

Aonuma – A Zelda Wii U techdemó nem tükrözi a valóságot
13 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Eiji Aonuma, a Wirednek adott interjúban finoman rámutatott, hogy az E3-on bemutatott Zelda Wii U techdemó korántsem tükrözi a majdan érkező új Zelda játék végleges látványát.

Aonuma az interjúban elmondta, hogy a GameCube bemutatásakor szintén egy Zelda techdemóval prezentálták a kütyü képességeit, de végül nem az akkor látottak alapján készült el a játék, hanem a cel-shaded stílusú Wind Waker-t kapták a rajongók. A sorozat producere igyekezett rámutatni, hogy amikor bemutatnak a közönségnek egy grafikus demót, akkor sokan úgy vélik, a végső Zelda is így fog kinézni, de ez azért nem így van.

 

Ezzel a kijelentéssel azzal akart rámutatni Eiji Aonuma, hogy az E3-on bemutatott Zelda Wii U techdemó közel sem reprezentálja a végleges látványt.

 

A The Legend of Zelda fejlesztőcsapat jelenleg a Wii-re készülő Skyward Swordon dolgozik, amelyen az a Satoru Takizawa is dolgozik, aki a mostani Wii U-s techdemó mellett a Twilight Princes művészeti igazgatójaként is bizonyított már. Az új rész kapcsán egyébként nem sok információ áll még rendelkezésünkre, azonban Yoshiaki Koizumi dizájner egy korábbi kijelentésében elmondta, anno a Majora's Mask-nél egy GameBoy-N64 duplaképernyős rendszert akartak bemutatni, amit a Wii U-val talán most meg is tudnak majd valósítani.

Translate »