A Battlefield 3 multiplayer szekciójának dizájnere, Lars Gustavsson a Battlefield Blognak adott interjúban elmondta, az októberben érkező harmadik résszel mindenféle játékost szeretnének megszólítani.
Gustavsson az interjúban rámutatott, hogy a Battlefield második részében ők határozták meg, milyen stílusban, és hogyan játsszon a játékos, az októberre időzített harmadik epizódba azonban rengeteg munkát öltek, hogy ez megváltozzon, így nem a fejlesztők határozzák meg a játszható játékstílusokat, hanem mindenki megtalálja majd a számára kedveset, ezáltal sokkal szélesebb közönséget tud megszólítani a DICE.
A többjátékos szekció dizájnere eláulta, hogy rengeteget dolgoztak azon, hogy a játékos úgy érezze, saját maga alakítja, formálja a játék stílusát, így rengeteg jól működő elemet emeltek át a második részből, de olyanokat is "kölcsönvettek", melyek a Call of Duty-t tették igazán sikeressé. A dizájner elmondta, a Team Deathmatch hangulata a Rush és Conquest játékmódokban testesül majd meg, de a magányos farkasokról se feledkezik meg a DICE.
A Battlefield 3 október huszonötödikén jelenik meg, PC, Xbox 360 és PlayStation 3 platformokon.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!