A Battlefield 3 multiplayer szekciójának dizájnere, Lars Gustavsson a Battlefield Blognak adott interjúban elmondta, az októberben érkező harmadik résszel mindenféle játékost szeretnének megszólítani.
Gustavsson az interjúban rámutatott, hogy a Battlefield második részében ők határozták meg, milyen stílusban, és hogyan játsszon a játékos, az októberre időzített harmadik epizódba azonban rengeteg munkát öltek, hogy ez megváltozzon, így nem a fejlesztők határozzák meg a játszható játékstílusokat, hanem mindenki megtalálja majd a számára kedveset, ezáltal sokkal szélesebb közönséget tud megszólítani a DICE.
A többjátékos szekció dizájnere eláulta, hogy rengeteget dolgoztak azon, hogy a játékos úgy érezze, saját maga alakítja, formálja a játék stílusát, így rengeteg jól működő elemet emeltek át a második részből, de olyanokat is "kölcsönvettek", melyek a Call of Duty-t tették igazán sikeressé. A dizájner elmondta, a Team Deathmatch hangulata a Rush és Conquest játékmódokban testesül majd meg, de a magányos farkasokról se feledkezik meg a DICE.
A Battlefield 3 október huszonötödikén jelenik meg, PC, Xbox 360 és PlayStation 3 platformokon.
Mit kapunk, ha a szerelmünk a horror zsáner iránt sosem szűnt meg és ezt összekeverjük…
A Slime Rancher folytatása korai hozzáférésébe történt betekintésünk alapján úgy tűnik, messze túl fogja szárnyalni…
Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…
Novemberben jönnek a rosszfiúk (Bad Boys-filmek), lesznek Nicholas Cage- és Dustin Hoffman-válogatások, továbbá érkezik az…