A Battlefield 3 multiplayer szekciójának dizájnere, Lars Gustavsson a Battlefield Blognak adott interjúban elmondta, az októberben érkező harmadik résszel mindenféle játékost szeretnének megszólítani.
Gustavsson az interjúban rámutatott, hogy a Battlefield második részében ők határozták meg, milyen stílusban, és hogyan játsszon a játékos, az októberre időzített harmadik epizódba azonban rengeteg munkát öltek, hogy ez megváltozzon, így nem a fejlesztők határozzák meg a játszható játékstílusokat, hanem mindenki megtalálja majd a számára kedveset, ezáltal sokkal szélesebb közönséget tud megszólítani a DICE.
A többjátékos szekció dizájnere eláulta, hogy rengeteget dolgoztak azon, hogy a játékos úgy érezze, saját maga alakítja, formálja a játék stílusát, így rengeteg jól működő elemet emeltek át a második részből, de olyanokat is "kölcsönvettek", melyek a Call of Duty-t tették igazán sikeressé. A dizájner elmondta, a Team Deathmatch hangulata a Rush és Conquest játékmódokban testesül majd meg, de a magányos farkasokról se feledkezik meg a DICE.
A Battlefield 3 október huszonötödikén jelenik meg, PC, Xbox 360 és PlayStation 3 platformokon.
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!
A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…