A Battlefield 3 multiplayer szekciójának dizájnere, Lars Gustavsson a Battlefield Blognak adott interjúban elmondta, az októberben érkező harmadik résszel mindenféle játékost szeretnének megszólítani.
Gustavsson az interjúban rámutatott, hogy a Battlefield második részében ők határozták meg, milyen stílusban, és hogyan játsszon a játékos, az októberre időzített harmadik epizódba azonban rengeteg munkát öltek, hogy ez megváltozzon, így nem a fejlesztők határozzák meg a játszható játékstílusokat, hanem mindenki megtalálja majd a számára kedveset, ezáltal sokkal szélesebb közönséget tud megszólítani a DICE.
A többjátékos szekció dizájnere eláulta, hogy rengeteget dolgoztak azon, hogy a játékos úgy érezze, saját maga alakítja, formálja a játék stílusát, így rengeteg jól működő elemet emeltek át a második részből, de olyanokat is "kölcsönvettek", melyek a Call of Duty-t tették igazán sikeressé. A dizájner elmondta, a Team Deathmatch hangulata a Rush és Conquest játékmódokban testesül majd meg, de a magányos farkasokról se feledkezik meg a DICE.
A Battlefield 3 október huszonötödikén jelenik meg, PC, Xbox 360 és PlayStation 3 platformokon.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…