Peter Molyneux a Developnak adott interjúban megerősítette, az idei E3-on bemutatott új Fable, a The Journey technológiája nagyon sokat merít a lelőtt Project Milo-ból.
Molyneux az interjúban elismerte, hogy a Fable: The Journey-ben használt technológia magját a korábban lelőtt Project Milo alapjai adják, és a Lionhead rengeteget merít az akkori techdemóból. A legendás dizájner úgy véli, "szuper speciális" végeredményre jutnak majd, ha elkészül a Fable Kinect-integrációval érkező új része. Az interjúból az is kiderül, hogy a korábbi szóbeszédekkel szemben a The Journey nem egy on-rail játék lesz, Molyneux ugyanis egy olyan csodálatos sztorit szeretne elmesélni, ami megrikkatja a játékost, és amitől gombóc lesz a torkunkban.
A Fable: The Journey valamikor jövőre fog megjelenni, kizárólag Xbox 360-ra.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…