Oldal kiválasztása

Comic-Con 11 – Gears of War 3 fejlesztői napló, részletek

Comic-Con 11 – Gears of War 3 fejlesztői napló, részletek
13 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Javában tombol San Diego-ban az idei geekrendezvény, a Comic-Con, aminek alkalmából az Epic friss részleteket, és egy új videónaplot osztott meg a rajongókkal a Gears of War 3 kapcsán.

Megtartotta Gears of War 3 paneljét a Comic-Conon az Epic, ahol Cliff Bleszinski és Rod Fergusson a történet és a játékmenet kapcsán osztottak meg újdonságokat a rajongókkal. 

 

A történet kapcsán Fergusson elmondta, mivel a harmadik résszel a trilógia a végéhez ér, így a mostani sztori sokkal karakterközpontúbb lesz, és a végső összecsapás mindegyik szereplő számára "személyes" lesz. Rengeteg kérdésre választ kapunk majd az utolsó részből, és arra is fény derül, vajon Marcus édesapja a Locustok kezére játszott-e.

 

Ami a játékmenetet illeti, a két úriember elárulta, hogy Carmine játszható lesz a négyfős kooperatív módban, valamint kapunk egy "fordított" VIP funkciót, ami a játék első indításakor érzékeli, hogy van-e a korábbi részekben megszerzett achievementünk, s ha igen, akkor a játék a tapasztalt Locust vadászoknak nem kínálja fel lehetőségként a legkönnyebb fokozatot. A casual módban ugyanis az irányítás és kezelhetőség szempontjából fontos könnyítéseket (célzás rásegítést) kapnak a kezdő játékosok. Az ellenséges Locustok 20-30%-a Lambient típusú lesz, míg néhány többjátékos térképen csak bizonyos fegyverek lesznek elérhetőek.

Translate »