Karl Stewart, a Crystal Dynamics termékigazgatója egy interjúban elárulta, azért volt szükség a Tomb Raider rebootra, mert a rajongók már nem igazán tudtak azonosulni Lara karakterével, így markáns változtatásokra volt szükség.
Stewart az interjúban elmondta, Lara már nem igazán volt a játékiparban releváns karakter, a rajongók nehezen tudtak azonosulni vele, mert nem igazán volt emberközeli, így elérkezettnek látták az időt, hogy változtassanak ezen, s ehhez egy Tomb Raider reboot remek alkalmat és lehetőséget szolgáltatott. Éppen ezért az új részben Lara karaktere a gyökerekből fog táplálkozni, sokkal megközelíthetőbb, és valósághűbb karakter lesz.
A termékigazgató úgy véli, az évek során ikonná vált a csinos kalandor, így joggal hidegült el a rajongóktól. A reboot azonban lehetőséget biztosít, hogy megismerkedhessünk Lara múltjával, fiatal énjével, amikor még közel sem volt sebezhetetlen, és igazi túlélő.
A Tomb Raider reboot 2012 őszén fog megjelenni.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…