A múlt heti EA Showcase-en mutatkozott be a Criterion új Burnout játéka, az árkád kínálatot erősítő Burnout Crash, ami az őszi premier helyett már nyár végén, azaz jövő hónapban elérhető lesz.
Alex Ward, a Criterion kreatív igazgatója a GiantBombnak adott interjúban elmondta, hogy eredetileg Nintendo Wii-re készült a múlt héten hivatalosan is bejelentett Burnout Crash, mellyel kezdetben egészen más irányban indultak el, az alapkoncepció szerint ugyanis a játékosok szabadon generálhatták volna, és módosíthatták volna a tartalmat.
Néhány hónappal ezelőtt azonban körvonalazódni látszott, az ötlet sajnos túlságosan unalmas lenne, a csapat filozófiája pedig az, hogy ami nem működik, azt nem kell erőltetni, és törölni kell. Így újragondolták a koncepciót, és átnyergeltek az Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra, ahol letölthető címként fog megjelenni a Burnout Crash, ami a korábbi hírekkel szemben nem ősszel, hanem még a nyár végén, valamikor augusztusban fog megjelenni.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!