A múlt heti EA Showcase-en mutatkozott be a Criterion új Burnout játéka, az árkád kínálatot erősítő Burnout Crash, ami az őszi premier helyett már nyár végén, azaz jövő hónapban elérhető lesz.
Alex Ward, a Criterion kreatív igazgatója a GiantBombnak adott interjúban elmondta, hogy eredetileg Nintendo Wii-re készült a múlt héten hivatalosan is bejelentett Burnout Crash, mellyel kezdetben egészen más irányban indultak el, az alapkoncepció szerint ugyanis a játékosok szabadon generálhatták volna, és módosíthatták volna a tartalmat.
Néhány hónappal ezelőtt azonban körvonalazódni látszott, az ötlet sajnos túlságosan unalmas lenne, a csapat filozófiája pedig az, hogy ami nem működik, azt nem kell erőltetni, és törölni kell. Így újragondolták a koncepciót, és átnyergeltek az Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra, ahol letölthető címként fog megjelenni a Burnout Crash, ami a korábbi hírekkel szemben nem ősszel, hanem még a nyár végén, valamikor augusztusban fog megjelenni.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…