Oldal kiválasztása

E3 2011 – The Elder Scrolls V: Skyrim részletek, képek

E3 2011 – The Elder Scrolls V: Skyrim részletek, képek
14 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Az Official PlayStation Magazine aktuális számában olvasható előzetesből újabb érdekes részletekre derült fény az új Elder Scrolls kapcsán. Az információözönt három új képpel tudjuk megfejelni.

A magazin előzeteséből többek között kiderült, hogy a játékban komoly szerepet kapó sárkányok elleni küzdelmek során megkönnyíthetjük saját helyzetünket, a sérült sárkányok ugyanis nem tudnak majd repülni. Ennek megfelelően lehetőségünk nyílik a levegőben körözgető tűzokádókat megsebesíteni, akik a sérült szárnyuk következtében arra kényszerülnek , hogy a földön küzdjenek meg velünk.

 

Jó néhány sárkányüvöltésről is lehullt a lepel. Ezek lényegében speciális képességeket takarnak, melyeket a játék során folyamatosan sajátítunk majd el. A Yol Toor a tüzes lehelet, a Liz Slen a jégkristályok eregetését takarja, míg a Strun Bah Qo használatával villámokat szórhatunk, forgószelet idézhetünk, vagy esetleg lelassíthatjuk az időt.

 

A harcrendszer lehetővé teszi majd, mindkét kezünkben valamilyen fegyvert hordjunk, ráadásul a játék különbséget tesz a használt eszközök között, melyeket a következőképpen kombinálhatunk majd: Fegyver-fegyver, fegyver-pajzs, fegyver-fáklya, varázslat-varázslat, varázslat-fegyver és kétkezes fegyver.

 

A történet vezetése is megváltozik a játékban, melynek rendszerét a Fallout 3-ból emelték át. A Bethesda azt ígéri, sokkal változatosabb és érdekesebb küldetésekben vehetünk majd részt, ráadásul a Radian Story-ból eredően ezek teljesen véletlenszerű kihívások lesznek.

 

A játékban négy nagy klánhoz csatlakozhatunk kalandjaink során (Tolvajok céhe, Harcosok céhe, Mágusok céhe, és a Sötét testvériség bérgyilkosklán). Emellett minden egyes város egyedi gazdasággal rendelkezik, ahol főhősünkkel bármikor szabotálhatjuk a nép jólétét. Tetteinkért azonban csak az adott provinciában kell felelnünk, más területeket járva nem kell amiatt aggódnunk, hogy valaki a kitűzött vérdíj miatt szeretné fejünket szegni.

 

A városok közötti utazást a visszatérő lovak, valamint az Oblivionból és a Morrowindből ismert fast-travelling rendszer igyekszik kielégíteni. Az Oblivionból ismert rendszer azonban módosított formában tér vissza, ugyanis csak azokon a lokációkon lesz használható, amiket már felfedeztünk.

 

A  The Elder Scrolls V: Skyrim november 11-én fog megjelenni PC, Xbox 360 és PlayStation 3 platformokon. Képek a játék galériájában.

Translate »