Kategóriák: PC hírek

Guild Wars 2 – Csapat-orientált dungeonök

14 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

William Fairfield, a Guild Wars 2 tartalmi designere a játék blogján egy bejegyzésben elárulta, a második részben alapos változásokon esnek át a dungeonök, melyek a jövőben csapat alapú kihívásokat ígérnek majd.

Fairfield a bejegyzésben elmondta, a fejlesztés során az ArenaNet búcsút intet a korábbi klasszikus tank, DPS, gyógyító szentháromságnak, így az MMO-játékok klasszikus főellenségek elleni összecsapások sokkal taktikusabb, és csapatközpontú kihívást ígérnek majd. Mostantól ugyanis valaki magára vonja az aggrot, addig egy másik őt gyógyítja, míg a többiek amivel csak lehet, püfölik a főellenfelet.

 

A dungeonök ilyen formája azt jelenti, hogy nem egyetlen erős karakter diktálja a dungeon alakulását, hanem a teljes csapat hozzájárul a sikerhez, mert csakis egymást segítve tudnak előrelépni. Ez azt is maga után vonja, hogy közösen fogunk döntéseket hozni, és közösen választjuk meg, merre haladunk majd tovább.

AddThis Website Tools

Legfrissebb bejegyzések

Old Skies – BetekintőOld Skies – Betekintő

Old Skies – Betekintő

Point and Click kalandjáték időutazással. Csak nehogy megváltoztassuk a jövőt...

2025-05-04
La Quimera – BetekintőLa Quimera – Betekintő

La Quimera – Betekintő

A La Quimera egy látványos FPS Shooter ami a Crysis játékok nyomdokaiba szeretne lépni, azonban…

2025-05-03
Chains of Freedom – játéktesztChains of Freedom – játékteszt

Chains of Freedom – játékteszt

A Chains of Freedom-ot kapjuk, ha az XCOM-ot áthelyezzük Kelet Európába, és az űrlényeket body-horror…

2025-05-03

Inhuman Resources: A Literary Machination – Betekintő

Te mit tennél meg a munkahelyed megtartásáért?

2025-05-02

Phantom Brave: The Lost Hero – Játékteszt

A Phantom Brave: The Lost Hero a 2004-es Phantom Brave folytatása, és bár a sorozat…

2025-05-02