13 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).
Az EDGE aktuális számában egy több oldalas előzetes olvasható a Hitman sorozat új epizódjáról, az Absolutionről, így rengeteg eddig nem hallott részletre derült fény a játék kapcsán.
Közel öt évnyi kényszerpihenő után tér vissza jövőre az IO Interactive sikersorozata, a Hitman, melynek új felvonása, a Hitman: Absolution az eddig napvilágot látott részletek alapján egy igazán ambiciózus projektnek ígérkezik. Az EDGE magazin is foglalkozott a játékkal, így taralmas előzetesükből rengeteg friss információra derült fényt.
- A játék központi helyszíne Chicago lesz, a legtöbb küldetést itt fogjuk teljesíteni.
- Reszponzivabb irányítás
- A házon belül fejlesztett Glacier 2.0 engine remek arcanimációt ígér.
- Fedezékrendszer is fontos szerephez jut.
- Ismét lesznek minitérképek, melyeken a lényegi információkat találjuk meg.
- Új fenyegetettség-mérőt kap a játék, ami ezúttal egy szürke kör lesz.
- A környezet elemeit, tárgyait is használhatjuk majd fegyverként. Például egy lámpa zsinórjával is megfojthatjuk az óvatlan őrt.
- A sorozatban először lesz checkpoint rendszer.
- Élő pajzsként használhatjuk a túszokat, az MI viszont sokkal ügyesebben kezeli majd a helyzeteket, így a zsaruk például szétszórodnak, és több irányból igyekeznek bekeríteni minket, hátha könnyebb célpont leszünk.
- A pályák méretüket tekintve vegyes felhozatalt kínálnak, de minden esetben a sandbox érzésre koncentrálnak a fejlesztők. Ezek közül akad olyan, ahol a felfedezésen, máshol pedig a történet továbbszövésén lesz a hangsúl.
- A klasszikus játékmechanika mellett újdonságok is bemutatkoznak, például a szkriptelt akció szekvenciák.
- Összetett elterelést is kivitelezhetünk:: Például a 47-es rendőrnek álcázhatja magát, miközben őt keresik, majd a rendőrségi rádión hamis adatokat mond be.
A Hitman: Absolution valamikor 2012-ben fog megjelenni, PC, Xbox 360 és PlayStation 3 platformokra.