A játék direktora, Tore Blystad friss részleteket árult el az E3-on először mozgásba lendült Hitman: Absolutionról, mely a 47-es bosszútól szomjas küldetéséről szól majd.
Az IO Interactive korábban is megerősítette, hogy több fronton is áramvonalasítják majd a Hitman: Absolution játékmenetét, a lopakodós, bérgyilkosos, csendes gyilkolásos szekvencia ugyanis csak egy szűk réteget szólított meg korábban. Tore Blystad, a játék direktora a Games On Netnek elmondta, a játékosoknak a jövőben többféle módon is lehetőségük lesz teljesíteni a küldetéseket, így a lopakodás mellett akár Rambóként is végigrohanhatunk a pályákon. A direktor ígéri, ettől még nem sérül a sorozatot jellemző klasszikus esszencia, a továbbfejlesztett harcrendszer, és a dinamikus AI ugyanis a Rambó stílus mellett a hagyományos játékmenetet is támogatni fogja, ugyanis az összes régi trükk megmarad, sőt, még újakkal is ki fog egészülni.
Blystad és a játékmenetért felelős Christian Eleverdam a PSBlognak is nyilatkozott, melyben a Hitman: Absolution nyitott világáról, és az azzal kapcsolatos nehézségekről mesélt a két fejlesztő. A beszélgetésből kiderült, hogy az átvezető videók mellett a szabadon bejárható, hatalmas helyszínek kialakítása és élettel való megtöltése nyújtja a legnagyobb kihívást a csapat számára.
A dinamikus AI ugyanis garantálja, hogy tényleg "élő világban" kalandozzunk. Például, ha egy fickót ki akarunk iktatni, akkor teljesen máshogy fog viselkedni, ha előtte lekapcsoljuk a szobában a lámpát. A hangsúly azon van, hogy folyamatosan döntéseket kell hoznunk, a döntéseinknek pedig következményei lesznek.
Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…
Novemberben jönnek a rosszfiúk (Bad Boys-filmek), lesznek Nicholas Cage- és Dustin Hoffman-válogatások, továbbá érkezik az…
A legendás Star Trek franchise három új, nem mindennapi hadművelettel tér vissza, új hajókat, parancsnokokat…