Ken Levine múltkor a BioShock: infinite helyszínéül szolgáló Columbia történelméről, múltjáról mesélt, míg a mostani fejlesztői videóban a város lebegő kerületeit összekötő, a játékmenetet alapvetően meghatározó sínrendszert ismerteti.
Columbia több kisebb lebegő szigetből áll, így a köztük történő közlekedés és szállítás a városrészeket összekötő sínrendszeren keresztül történik, amit a játék során mi nem csak "utazásra", de akár menekülési útvonalként, vagy vertikális csatatérként is használni fogunk.
A Bioshock: Infinite PC, Xbox 360 és PlayStation 3 (Move támogatással) platformokra készül, és valamikor 2012-ben mutatkozik majd be.
Az év eleji CES-en jelentett be Neil Druckmann, a sorozat társalkotója, írója és executive producere,…
A World of Tanks fejlesztői egy újabb akciódús szezont jelentettek be, ez a Battle Pass-különkiadás:…
A Fekete táska egy kémdráma egy legendás hírszerző ügynökről és szeretett feleségéről. Amikor a nőt…
Az év első hónapjában érkezik a Vészhelyzet szellemi örököse Noah Wyle-lal, folytatódik a Peaky Blinders…