Ken Levine múltkor a BioShock: infinite helyszínéül szolgáló Columbia történelméről, múltjáról mesélt, míg a mostani fejlesztői videóban a város lebegő kerületeit összekötő, a játékmenetet alapvetően meghatározó sínrendszert ismerteti.
Columbia több kisebb lebegő szigetből áll, így a köztük történő közlekedés és szállítás a városrészeket összekötő sínrendszeren keresztül történik, amit a játék során mi nem csak "utazásra", de akár menekülési útvonalként, vagy vertikális csatatérként is használni fogunk.
A Bioshock: Infinite PC, Xbox 360 és PlayStation 3 (Move támogatással) platformokra készül, és valamikor 2012-ben mutatkozik majd be.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!