Nathan Davis, az Obsidian Entertainment producere, egy a rajongók által összeállított kérdéscsokor megválaszolásakor reagált a kooperatív módot érintőkre.
Davis az interjúban elárulta, a kooperatív módban négyfős online, és kétfős lokál funkciót kap majd a játék, a sokak által féltett mentési rendszer pedig kellően intelligens lesz ahhoz, hogy a játékból való kilépés, majd visszalépés után felismerje, mely szinteket teljeítettük korábban, és miket gyűjtöttünk addig össze csapattársainkkal.
Az eredeti tervek szerint május huszonhetedikén jelent volna meg Európában az Obsidian tolmácsolásában készülő Dungeon Siege 3, azonban a Square Enix korábban megerősítette, a fantasy akció-RPG nem tudja tartani a premiert, így durván három hetes késéssel, június tizenhetedikén debütál a játék PC, X360 és PS3 platformokon.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…