Az EA Vancouver minden követ megmozgat, hogy jövőre a lehető leglátványosabb és legszórakoztatóbb hódeszkás játékkal tisztelegjenek az SSX előtt, így az egyjátékos mód mellett masszív multiplayer is helyet kap majd a játékban.
A játék producere, Todd Batty a NowGamer csapatának adott interjúban elárulta, a stúdió különösen nagy hangsúlyt fektet az új SSX többjátékos módjára, illetve az online funkciókra, ami természetesen különböző szociális lehetőségeket rejt majd magában. A producer elmondta, a rendszer fejlesztésében a tavaly novemberben megjelent Need For Speed: Hot Pursuit Autolog rendszere adta az inspirációt, de természetesen a szolgáltatás teljesen az SSX-hez és a játék stílusához lesz igazítva.
Az egyelőre pontos dátum nélküli SSX valamikor 2012-ben fog megjelenni, X360-ra és PS3-ra.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…