Vadonatúj részletek láttak napvilágot az ősszel érkező szokásos új FIFA-ról. Az új számozott epizód friss részleteit az Official PlayStation Magazine francia kiadásának köszönhetjük.
A magazinnak Aaron McHardy, a játékmenet vezető dizájnere adott interjút, aki elárulta, teljesen újratervezték a játék konzolos verziójának motorját, ami merőben megkönnyítette a fejlesztők későbbi munkáját. McHardy elárulta, az új részben már az AI is ki fogja használni a Personality+ feature-t, ami azt jelenti, hogy az ellenfél is figyelni fogja csapatunk tagjait, és azok erősségeit. Például, ha egy veszélyesebb játékos közelít a kapu felé, akkor sokkal óvatosabb lesz az AI.
Bemutatkozik az Impact Engine is, ami az ütközések fontosságát igyekszik majd kihangsúlyozni, a rendszer ugyanis figyelni fogja, hogy test-test elleni összecsapásoknál mely testrészek ütköztek, ami később a sérülések szempontjából lesz majd fontos. Szintén a FIFA 12-ben debütál az AI Vision Game, ami a passzok élethűségét igyekszik majd javítani. Az új funkcióval azt szeretnék elérni a fejlesztők, hogy megszűnjön a vakon passzolás lehetősége, vagyis ha egy olyan játékosnak passzolunk, aki nem látszik a képernyőn, akkor megnő a hibázás lehetősége.
És természetesen az új résszel rengeteg apróbb újdonság is érkezik. Kapunk új kameranézeteket, új mozdulatokat, cseleket, valamint a menü is változik, ami az ígéretek szerint sokkal letisztultabb és egyszerűbb lesz, mint elődei.
Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…
Novemberben jönnek a rosszfiúk (Bad Boys-filmek), lesznek Nicholas Cage- és Dustin Hoffman-válogatások, továbbá érkezik az…
A legendás Star Trek franchise három új, nem mindennapi hadművelettel tér vissza, új hajókat, parancsnokokat…
Ha figyelembe veszed a cikkben felsorolt szempontokat, biztosan olyan vezeték nélküli Bluetooth fülhallgatót találsz, amely…
A Romance of the Three kingdoms 8. részének remake-je egy történelmi utazást kínál, mely képes…