Vadonatúj részletek láttak napvilágot az ősszel érkező szokásos új FIFA-ról. Az új számozott epizód friss részleteit az Official PlayStation Magazine francia kiadásának köszönhetjük.
A magazinnak Aaron McHardy, a játékmenet vezető dizájnere adott interjút, aki elárulta, teljesen újratervezték a játék konzolos verziójának motorját, ami merőben megkönnyítette a fejlesztők későbbi munkáját. McHardy elárulta, az új részben már az AI is ki fogja használni a Personality+ feature-t, ami azt jelenti, hogy az ellenfél is figyelni fogja csapatunk tagjait, és azok erősségeit. Például, ha egy veszélyesebb játékos közelít a kapu felé, akkor sokkal óvatosabb lesz az AI.
Bemutatkozik az Impact Engine is, ami az ütközések fontosságát igyekszik majd kihangsúlyozni, a rendszer ugyanis figyelni fogja, hogy test-test elleni összecsapásoknál mely testrészek ütköztek, ami később a sérülések szempontjából lesz majd fontos. Szintén a FIFA 12-ben debütál az AI Vision Game, ami a passzok élethűségét igyekszik majd javítani. Az új funkcióval azt szeretnék elérni a fejlesztők, hogy megszűnjön a vakon passzolás lehetősége, vagyis ha egy olyan játékosnak passzolunk, aki nem látszik a képernyőn, akkor megnő a hibázás lehetősége.
És természetesen az új résszel rengeteg apróbb újdonság is érkezik. Kapunk új kameranézeteket, új mozdulatokat, cseleket, valamint a menü is változik, ami az ígéretek szerint sokkal letisztultabb és egyszerűbb lesz, mint elődei.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!